Update

Jag lever. Sen om det är något posetivt går att disskuteras..
Har haft fullt upp hela veckan. I tisdags städade vi undan det mesta.. Onsdags fyllde tottisen år, honfick fina paketer av mig + glasstårta på sängen. Jag blev sjuk också, lät som en kossa när jag sjöng. Vi begav oss till banken, jag betlade hyra för två månader + räkning = 9000 kronor, aj. Mötte upp faster rita och begav oss till lille, sen till Kiwi för att stor handla. Jag köpte refiltvål. 1000 kroner fattigare = 10 000 på ca en timma. AAAAAAJ den sved. Fick påskägg & åt på tajmahal. Fick glass gratis, vi har snälla grannar som äger en underbar resturant. Fick besök av Kennie och Kribba + senare NTN. Njamisarna var fullbodade + Rita. Torsdagen spenderades att storstäda hela lägenheten, var inne på toan i ca en timma och städade. Vi lastade Jokersbil full med sopor och fyllde en konteiner. Jag jobbade. Fredag = jobb + spontan utgång. Totten var uttråkad och lurade med oss på ett glas vin. Felicia mådde piss och ville helst dö. Kl 4, efter 6 timmar på Hoffe kom vi hem. Spontankvällar kan vara de roligaste. Jag fick ångest som disskuterats halva dagen idag. Sedan jobb. Sjuk som fan och ingen vägrade ställa upp för mig så fick jobba mig igenom nästan hela passet till snälla Wang kom och jobbade några timmar tidigare. Snodde glass från frysen som nog var Maems.. Under dessa dagar har jag också lyckats på börja min utbildning till skiftledare. Jag räknar varor i frysen & kassan. Det går bra och jag gillar att bossa.. :P Skev kärlekshälsning till Hendrikke från Carl-Oskar i den hemliga meddelande fisken. Gömde de i skåpet och fick veta att Calle kanske gillar Atalie. Calle ville dock bli tillsammans med mig så jag kan säga snälla saker till honom (ironi, tycker synd om killen för jag är så elak mot honom..). Vill adoptera calle, lägga han i vrån under trappan och ta ut honom när jag vill titta på honom... Ja vhar kul på jobbet.. Eller det blir vad man gör det till.

Om 8 dagar lämnar Mr J Chile och om 9 dagar befinner han sig på Svensk mark. En vecka till på det och jag hoppas att han befinner sig i Ålesund. Har lyckats bestämma mig nu. Jag vill, jag tänker fan satsa.. Gaaaaah detta blir underbart. Jag saknar honom och det fick han veta.. Nej nu ska jag sova. Ha dem


Jag & min underbara Tottis med våra nya UNDERBARA paraplyn.
Vi tänker be till Jesus varje dag att det ska regna, jag vill använda detta mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0