24

Det är helt SICK! Det är tjogofyra dagar kvar. 24!? MAAAAAAAAAAAAAH
FYFAN SOM JAG HAR LÄNGTAT! Snart äntligen kommer vi att stå där igen. Och dom kommer vara framför oss. Visst det kommer vara tusentals tjejer där som är nästan lika lyckliga som jag (för ingen kommer upp i min lycka, så är det bara!). Men jag skiter i dom. För det kommer vara vi fem. Jag, Bill, Tom & G + G. Det är sjukt i huvet. Det är sinnes sjukt i huvet till och med. Jag kan inte förstå. Och varje dag närmar det sig bara mer och mer. Snart kommer det vara 5 mars och jag kommer stå där, med mina män. Oj så jag längtar, ni förstår inte!! Detta är det bästa som finns. Jag vet att jag är bra på att säga så men detta är the top. Det går inte att bli bättre. SHIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0