Det vill inte

Min dator har bestämt sig för att absolut inte fungera.. De senaste dagarna har den vägrat. Jag har varit nära på att släng in han i väggen men då lär jag ju ta livet av mig efteråt.. Fixade firefox istället, funkar väll en aning bättre men shit vad seg den är.. Ååååh blir att prata med malle imon iaf..
Jag har haft en otroligt händelserik vecka. För mycket att göra och för lite tid känns det som.. Nej kanske inte men det är kul att det iaf har hänt något här i Åle..
Fredagen var jävligt rolig och jag lyckades komma ihåg att jag äger en kamera. För första gången blev det mer än ca tre bilder :P Haha :)

Nu är det för övrigt bara 11 dagar kvar. Det är heeeeeeeeeelt sinnes sjukt.. Och ja om mindre än ett dygn är det en vecka kvar tills vi åker. Egentligen är det ju måndag nu men klockan ska ju bli nio på kvällen fören det är exakt.. Jag vill verkligen inte jobba men fan vad jag måste. Jag tycker inte det är kul att stå där, jag hatar det. Menmen jag ska pina mig igenom denna veckan! För sen är det inte åle på mer än tre veckor. Shit så skönt det kommer bli. Har dock världens jobbigatse beslut att ta denna veckan.. Flytten. Trode jag hade bestämt mig men nu vet jag helt plötsligt inte längre.. Fuck it.




Tre snyggingar.. Charlotte behöver vi inte ens kommentera hur snygg hon är här. Anton ser inte ut som en liten pojke utan han är fan snygg. Och ja som jag sa, tre snyggingar. Maaaaaaah


Jag och Michael Jackson. Fan vad jag är blek och Silvano har litet huvud..






I love you






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0