EN VECKA

Det är en vecka kvar.. Eller om en vecka kommer det vara över.. Menmen de där ca 2 timmarna kommer vara magiska. Nu har vi gått ner på en siffrigt eller va fan det är en vecka, sju dagar.. Gaaaaaaaaah

Igår på Lippis va det sjukt mkt folk. Men det var rätt kul för alla var där. Piraten, Jonas, Jesper + han andra svensken jag inte vet namnet på. KAKA & Martin + hans nya kompis, jag tror han är gay! (yes) På söndag blir det party hemma hos Martin :) Göttans byebye-åle-för-ett-tag-fest.. Undra om man ska få med sig KAK dit också.. Ska iaf bli kul att lära känna lite nytt folk. Måste nog senda grabben ett sms idag.. Menmen nu ska man snart bege sig bort till Metz för jobb. Bytte med Ardian så han tar min nästa lördag eftersom jag är i Götet då.. Så torsdag, fredag + lördag natt. Goa pengar man får. Men jag är heeeeeeeeeeeelt slut.. Fan jag kunde verkligen inte gå upp imorse. Brukar gå upp en timme innan jag ska gå, idag blev det 15 min. Lyckat.. Ja något mer vettigt som har hänt? Nej. Ja nu ses vi snart Götet, ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0