God natt

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ja..
Jag är snäll och skriver ett roligt inlägg.. Jag har fått en flis i min tand. Det är jätte jobbigt, jag sitter och pillar på det hela tiden. Fan är rädd att jag ska göra det värre men asså jag kan inte låta bli..
Idag har jag ätit banan glass med chokladbananer i. Det måste vara det fulaste någonsin. Vem fan formar chokladen till små bananer och lägger dom i en bananglass? Ah visst jätte rolig idé men allvaligt jag tycker det är sjukt tråkigt egentligen. Fan här försöker någon vara jätte klitchig och smart och vad blev det? Ett skämt. Hahah jag har skrattat en del åt det.
Jag och Tottinjamisen hade en vädligt inressant pratstund innan. Det var nästan lite skämmigt. Vi (läs mest den andra av oss) inte så jävla tuffa som vi tror.. Vi kom fram till att vi kanske inte alls är så ensamma.. Hiihi men det är liksom svårt. För ingen vill erkänna att det är som det är. Fan vilka mesar vi är, eller alla fyra om vi ska vara helt allvaliga. Fan väx upp. Vi alla vet att vi vill. Så erkän det och må bra. Jag vill bara att min ska komma hem. Jag hatar att han är på andra sidan jorden, utan mig! Fucker. Men tydligen sitter han och kollar mot dörren 24/7 och hoppas att jag ska komma in där. Men du kan sluta för jag kommer inte.. Och nu försöker han få mig att vara lika töntig. Glöm det. Jag orkar inte detta snacket jag blir bara ledsen av det.. Ahja nu har jag klarat mig en vecka om 1.5 timmar. Jag ska nog klara mig i 2.5 månader till, eller va fan jag har inget val.
Ah kul inlägg. Mohaha men vi ska iaf på värsta festen i slutet av mars.. Snälla jonas har bestämt sig för att det måste hända något i suckeråle så då tog han saken i egan händer. Jag tycker Jonas är en snäll människa. Han bode bli bättre behandlad, dumma dumma vivvi..

Och snart åker iaf vi till göteborg & snart kommer våran män också dit. Och nu snackar vi inte töntig verklighet med männen som fjantar sig utan nejnej här snackar vi våra män som inte vet att vi är typ gifta, har hela livet tillsammans planerat. Fan vi har ju till och med våra hus bestämda.. Och de kan glömma att bo tillsammans för jag och totten har planerat varsitt så sorry grabs Bill hamnar i en lägenhet med moi och Tom i ett hus med Charlotte. Grattis killar, framför allt Bill. Du kommer få finaste lägenheten och bästa frun. Hoppas du är nöjd. Nu ska man bara lyckas få honom att veta detta också.. Menmen den dagen kommer. Och blir det inte som jag vill så får väll det vi pratade om tidigare idag (både samtalet med jeffsan & tottisen) bli verklighet. Ibland suger den, äh fuck suger men aah ni fattar inte riktigt som man kanske hade velat. Nej nu kallar min tomma säng.. Eller ja i fantasin är vi tillsammans, tyst din tönt jag vill ha dig här på riktigt.. PUNKT SLUT.

P.s Snart ligger jag och Charlotte längst bak på en buss påväg till göteborg och TOKIO HOTEL! Det gör inte niii MOHAHAHAHA suckers. Tråkigt för er att ni inte ens har en bra sak i era liv. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0