I feel so fine!!

Jag mår så jävla bra just nu. Nu verkar det som om allt bara POFF blivit bra. Det låter sjukt men jag mår kanske bättre ännågonsin. Iaf här i Ålesund, eller nej asså det är längesen jag mått så här bra, aldrig tror jag!
Det är första gången jag ser fram emot att jobba. Först ikväll på Metz, Bruce Springsteen kväll. Kanske inte riktigt min musik men det är nästan magiskt när det är sånna här kvällar på metz. Har varit med om två kan man väll säga. En gång med U2 och det va fan sinnes bra! En annan gång var det ett rockband som spela, dom va så in åta helvete bra! Och då hade jag Plotten i baren också, fyfan vilken bra kväll det var!! Dock sitter plotten i garderoben ikväll :/ och jag jobbar med Toni, men jag ger fan i detta. Det kommer bli kul som fan, hoppas Zenon jobbar så ska vi nog kunna ha lite kul som vanligt :) haha. Imon därimot slår fan ALLA jobb dagar någonsin. Jag och Christine ska köra, BARA VI TVÅ! WOHOOOOOOOOOO! Vi förstår inte riktigt vad vanessa tänkt med men det gör hon nog inte sjäv heller.. Men vi kommer ha så jävla kul! Har laddat ner massa musik nu som vi ska pumpa imon. Vi kommer även hoppa runt mellan kassan och köket eftersom båda vill stå på köket, så här kommer det inte bli någon fast plats inte. Jag vet att vi måste skärpa oss lite, iaf när folk är där men det kommer bli så jävla kul!!!!
Jag bor med världens underbaraste Charlotte som jag älskar över allt annat. Visst även om vi börjar gå varandra på nerverna så finns det ingen annan jag heldre delar mitt liv med 24/7. Vi kan ha så jävla kul och även om vi är trötta på varandra så vänder det alltid på ca 2 min och vi blir vänner igen. Fan hon måste vara min själsfrände.. Fast va fan hon är mitt kött och blod så är kanske därför.. Men denna kvinna gör mitt liv! Och om 21 dagar så ska vi äntligen få se våra män igen!!! Det är helt sick och ingen av oss fattar riktigt vad som snart kommer att hända. Jag vågar inte ens tänka på kvällen den 5e mars, då måste jag nog läggas in på någon psykavdelning för jag kommer go bananas redan nu.. Oh shit.
Inte nog med att vi ska se Tokio Hotel så ska vi hem till götet. JAG FÅR TRÄFFA JUNI, SUNNIE & OLIVIA! ÄNTLIGEN. FAN TJEJER JAG SAKNAR IHJÄL MIG EFTER ER VARJE SEKUND!! ÅÅH HÖJE FAN DIN LILLA SKIT SNART ÄR DU MED MIG IGEN (L). Fan frugan jag älskar dig.
Ska även hem till my family som jag saknar. Hoppas på att få träffa vattenskallen då också äntligen. Åååh jag ska grilla killen ;) Mohaha. Sen ska jag förhoppningsvis jobba på mitt rambergsvallen! ÅÅÅH dom saknar jag också så sjukt mkt. Jossan, patte, isabelle (L) Fuck i miss them. Självklart de andra också med dessa tre snäppet mer.. Åh jossan!! Sen har fan kissie blivit 18 också YES!! Jag ser verkligen fram emot mina veckor i götet, ni fattar inte!!!
Sen ska jag till LONDON! Ah det ser jag väll framemot sådär. HAHAHA DRIVER JAG ELLER? JA SOM FAN! FAAAAAAAAAAAN VAD JAG LÄNGTAR SHITSHITSHIT!!!! Nu ska jag försöka få i fjortisdippen lite stil.. Men nej hon behöver inte oroa sig att jag ska förvandla henne till något lite emorocker utan jag har andra planer.. Ska bli kul att spendera lite tid med familjen också.
Sen ja vad ska man säga mr jeffree star, gussinnjami, staren. Ja kärt barn har många namn.. :P Jag tror jag bor på rosa moln just nu. Har orkan av fjärilar i magen och allt annat som händer i detta tilltåndet. Det känns nästan lite för bra för att vara sant. Eller ah visst jag vill inte att det ska bli måndag.. Då åker han hem till sthlm för två dagar och vidare till Chile. Hemresa? 3 maj.. Jahopp vad fan händer sen? Jag vill inte ens tänka på det men jag är fan illa tvungen. Men just nu lever jag för stunden och den är underbar. Jag vill verkligen inte att det ska bli måndag. Menmen som sagt flyttar jag ju hem i mitten av maj så vi får se vad som händer då.. Men jag vill inte vänta tre månader! Jag vill att han ska vara här :/ men ja där sprack väll "det är för bra för att vara sant".. Menmen om detta är slutet så var det kul så länge det varade. Äh fuck no det är inte slutet.. Haha.
Ah som sagt jag flyttar hem i maj. Tror inte jag behöver skriva att jag är glad över det. Fast det är fan blandade känslor. Åle har ju blivit mitt hem. Och jag kommer sakna min tottis så otroligt mycket!!
Ah fan en sak glömde jag. Vi har kanske fått kompisar med :) Martin och hans gäng. Nu gäller det bara att hitta tid då jag och Charlotte inte jobbar så vi kan få umgås lite med dom också. Men ja jag gillar Martin han är skön som fan och väldigt snäll :). Palla om jag lyckats få in honom på lossen också (eller vad säger jag? jag hoppas visst dom får lossejobbet), då lär vi aldrig ha tid att festa med dom :P Hahah nej då det löser väll sig :)
Sen har jag två otroliga skivor att se fram emot + en "festival" så ja mitt liv leker just nu. I like it.



Mina bästa, världens bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

GOSH I LOVE YOU! Saknar dig som HELL <3

2010-02-14 @ 14:15:54
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0