I'm happy :)

Okej jag mår bra. Eller mer än det. Jag mår jätte bra! I fredags på jobbet när jag ska ut på rasten drar jag upp min telefon. Ser att jag har ett missat samtal och ja jag tror såklart att det är från Plotten, för ingen annan ringer mig. Men ack så fel jag hade. Det var Jeff Gussing, norktnummer. Jag bara WHAT? Och ringer upp. Får man något svar? Nej telefonen är avstängd. Jag bara va fasen är detta och klart börjar tankarna gå. Tänk om han är här? Prata inte med honom igår för jag jobba hela dagen och han va inte inne idag.. Shit och ja jag lovar att Cahrlotte kokat ihop något med pojken. Hon är ju rätt bra på sånna överraskningar. Efter ett tag kommer Plotten till moi på jobbet så berättar jag vad som hänt. Går och kollar på telefonen och då har han ringt för 3 min sen. Jag ber plotten ringa upp, hon går ut. När hon kommer in ljuger hon först ihop en historia och bara nej han hade bara lite pengar kvar på det norska nummret så han tänkte att han bara skulle ringa upp dem. Happ tänker jag och känner hur glädjen sugs ur. Men då skriker hon heltplötsligt "VI SKA UT IKVÄLL, HAN ÄR HÄR!!" Jag bli galen och som ett litet barn som får godis typ. Ger extra till alla som kommer och väntar på att klockan ska bli elva så jag får komma hem.
Vid typ nio kanske går jag ut i matsalen och vem står där? Nja gussinjami och stoffe! Ååh vad glad jag var!!!
Mötte upp pojkarna senare på lille. Gick efter ett tag till Hoffman där det hände grejer.. Charlotte har numera smeknamnet Rambo här i Åle.. Jag är stolt över henne och glad att Staren stället upp för henne!
Och han är rätt gullig. Haha asså den killen slutar aldrig förvåna.. Imorse börja jag kl nio så han fick ligga kvar och sova så nu när jag kommer hem har han bäddat sängen. HAHAHAHAH! Jag tyckte det var jätte gulligt.
Nu vill jag stanna tiden. Snälla gode Gud gör att dessa veckorna går jätte jätte JÄTTE långsamt!!

Kommentarer
Postat av: Annika

hoppas du får det riktigt mysigt:) puss & kram

2010-02-01 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0