JAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAJAJAJAJAJAJA! YES! 19:e Mars snälla kom. Fan nu är jag glad. ÄNTLIGEN! Vad jag har väntat. Crazy Lixx nya album släpps. Fuck vad gött. Har väntat på detta ett bra tag. Har vetat att dom hållt på att spela in det sen i typ våras då Andy berätta det. Han berätta också att en låt som han skrivit (hade hade uppe en snutt på sin myspace) har gjort som och kommer med på plattan. Den är så jälva fin och jag väntar på att få höra den. Ååååh så gött. Finns inte många Glamrocks band idag så när detta händer så är det skönt som fan. Och inte nog med detta så släpper även Crashdiet sitt nya album snart. FYFAN VILKEN HÄRLIG VÅR! Två nya album åh yes. Då lär de ju komma till Sticky så denna gången får jag vara lite snabbare på att skriva till dom så de får fixa in mig :P Hade ju sån jälva otur när Crazy Lixx skulle spela där. Jag fick veta det dagen innan och skrev då till Andy. Han bara men ååh hade du skrivit lite tidigare hade jag fixat men går inte nu. Men till nästa gång hör av dig innan. Så nu jälvar ska jag in!!! Weeiii!!


LOVE!

Kommentarer
Postat av: Annika

då får du inhandla den i London :)

2010-02-05 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0