Jag vill dö en bit..

Ja alla hjärtansdag igår. Jag fick en chokladask :) naaw
Men ja nu var det slut på det roliga.. Sa hej då kvart i sex i morse.. Jag vill verkligen hänga mig själv.. 3 jävla månader, fan.. Och vem vet vad som sker sen.. Inte jag. Men så som det verkar nu så ja bli det besök i götet när jag flyttar hem och jag ska tydligen till sthlm i sommar.. Ja det blir kul att se.. Men jag vill inte vänta tre månader.. Men öppenbiljett så vem vet kanske blir tidigare..

Och om två veckor åker jag till götet!! WOOOOOOOOOOOW 18 dagar.
Nu ska vi kolla film och sen lär jag somna kabom. 30 timmar har jag varit vaken nu, shit vad trött jag är. Mina ögon vill inte vara öppna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0