Mysko dag

Idag har varit den konstigaste dagen, någonsin? Dagen började med att jag ringde ett av de värsta samtalen i mitt liv. Det försörde dagen, sommaren & mitt liv? Höll på att bryta ihop hela dagen. Jag försökte verkligen vända det till något posetivt men det gick inte. Jag jobbade mig igenom mitt arbetspass och gick sedan för att berätta för Charlotte. Hon lyckades väll sådär med att få mig att må bra. Eller egentligen inte alls men hon fick mig att förstå att jag inte har något annat val. Berättade det för mor min och hon tyckte det lät bra. Hur kan man tycka det? Eller den som inte vet vad jag går igenom här vet inte hur hemst det är att vara här!
Vi begav oss senare till lille och det var väll kanske där det sprack. När vi kom hem gick vi igenom hur vi skulle ta våra liv. Inte ens de där orden "det är snart bara 9 dagar kvar" hjälpte. Vi lyckades till och med vända på det och få ut negativa saker ur det. Jag satte mig och pratade med jeff och berättade hur det låg till. Då sprack det ännu mer. Jahopp aldrig mer? Eller ja hålla ut tre månader, träffas två veckor, hålla ut någon månad till, träffas och sedan vad? Jag var nu nära på att binda ihop några tröjor till en snara och hänga mig. Tills killen helt plötsligt gör en total vändning. Säger något som kan vara det finaste jag hört. Han offrar sig för att göra min olycka bättre. Jag förstår inte hur jag kan förtjäna detta? Det måste verkligen blivit något fel på vägen.. Jag förstår inte. Jag förstår inte att jag haft denna lyckan att träffa denna människan. Jag är så jävla tacksam för honom. Jag vill verkligen att han ska komma nununu!! Eller nej. jag vill åka till Götet med min bästa bästa bästa Tottisen. (Ni som inte har tottisen i erat liv bode vara avundsjuka så ni blir grönare än shrek!) Tokio Hotel även detta med denna underbara personen. Ja ni förstår inte vad jag längtar till fredag 5:e Mars. Inte ens snö upp till öronen kommer stoppa mig! Om jag fryser ihjäl på kuppen kommer jag ha den finaste pinan på väg mot döden. Sen blir det några veckor i Göteborg med alla UNDERBARA VÄNNER SOM JAG SAKNAT SOM STRYK! Höje, Sunnie, Olivia, Axel, Jossan, Patte, Tone + Pussy ja och de andra jag ska träffa. Jag kommer ha sån jävla fin tid! Och ja ni tre förstnämnda vi ska ta en tripp till onsala och ha ett mysdygn. Inbokat! Sen ska jag till London med min family! Wonderful!! Sen hade jag velat ta mig en tripp till Chile i någon månad till jeffsan. Sen hade han fått komma hem till mig!! :)

Men den där trippen kan jag ju glömma.. Eller spelar man inte kan man inte vinna.. Jag ska köpa en lott eller två.. Jag måste!


Oh herre denna dagen! Snart fan igen. det är SINNES!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är på onsala! Bara det är innan 16e mars! :D<3

2010-02-25 @ 11:57:51
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0