Nej nu räcker det

Jag är så jälva less på ALLT! Jag orkar inte mera. Jag kan inte vara kvar här, jag har blivit deprimerad. Jag hatar Ålesund, jag tycker inte om mitt jobb och jag har inga vänner. Det funkar inte i längden. Lägenheten ser ut som jag vet inte vad. Det fungerar bara inte.
Och inte gör besökaren det bättre, nej bara sämre. Nu kommer jag hata Åle ännu mer när han åker. Fuck it. Jag vill bara lägga mig ner och ge upp! Jag är inte bra på något, va fan ska jag göra med mitt liv?
Funderar på att flytta hem i slutet av maj/början av juni men där har jag et par problem. Jag har ingenstans att bo. Har inget rum att återvända till hemma och i källaren kan jag vistas ca två timmar sen är jag så allergisk att mina ögon står ut ca 1 meter.. Så där nere kan jag ju inte heller bo. Visst jag har ett jobb jag får komma tillbaka till. Men jag vet inte hur mycket tider jag kan få och allvaligt jag vill inte vara kvar på donken. Att söka annat jobb är ju omöjligt. Det existerar inga andra jobb som jag kan skaffa mig.. Inget jobb = inga pengar = ingen lägenhet = ingenstans att bo = kan inte flytta tillbaka. Sen hur fan ska jag få hem mina saker? Visst jag kommer få slänga en del, men jag kan inte slänga mina kläder. Det är nästan omöjligt, de är mina bäbisar..? Funderar på att ta med mig en del hem nu när jag åker tillbaka i mars.
Jag vill bara här i från! Men va fan ska jag göra i Göteborg? Jag vill egentligen inte dit. Jag vill till Sthlm men ah stor risk att jag flyttar dit själv. Haha no way! FAN JAG HATAR MITT LIV!

Kommentarer
Postat av: Annika

klart att det alltid finns plats för dig... du är alltid välkommen hem... kram

2010-02-04 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0