Tönt

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Vad har din favorit hoodie för färg? Svart med "diamanter" på.
3. Gillar du kaffe? Yes
5. Hur mår du just nu? Bra
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? En på L & en på F
7. Säger du aim eller a-i-m? ah något av det, eller inte
8. Berätta om din senaste dröm? Jag drömde att jag köpte zebra skorna från H&M. Först hittade jag bara ett par i min storlek som var trasiga i tån. Men sen hitta jag ett par hela som jag köpte! Sen på vägen hem när jag och mamma satt på vagnen (ettan) så stod Bill Kaulitz på Olskroken. Han bodde tydligen granne med mig och jag ville byta till trean (för han skulle med den och vi kunde bara ta den hem) men mamma vägrade byta där utan skulle byta på redbergs. Sen förföljde jag honom hem fast han bodde i det stora blåa huset mitt emot. Han visste vem jag var men jag vågade aldrig prata med honom utan gick bara bakom.
Sen ringde Jeffs jävla väckarklocka så jag vet inte vad som hände mellan mig och Bill. Jag var SVIN sur på Staren sen :P
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Oh ja. Men problemet är bara att jag kan inte bestämma mig om min favo mat är kina mat eller sushi..
10. Vad vill du ha just nu? Varmare tider
11. Använder du tandtråd? Nej, fuck men det måste jag sa min tandläkare..
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? Jag måste ta ut det..
16. har du räknat till 1000 någon gång? Nej fan vad jobbigt. Inte för att jag har något bättre för mig utan för att jag skulle tappa bort mig, orka börja om..
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Båda
18. Använder du smileys? Ja :) ;) :P är väll de vanligaste och :/
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? I min lägenhet, två. I hela huset, vet inte?
20. Har du träffat någon kändis? JA!!! Åh lovely haha HC SS + Thomas Silver och Sunset triplets är dom jag är mest glad för!!
21. Gillar du keso? Ja
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? GIRL STEP UP TO THE PARTY, GRAB A boy AND MOVE YOURE BODY. DO LIKE ME AND MY SHORTY, WOHOHHOHO
23. Hur många länder har du besökt? Nej asså jag orkar verkligen inte räkna, men runt tio
24. Är dina föräldrar stränga? OH JA! Haha
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig i mitt liv
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? Ja va fan om han betalar, håller käft och sätter en säck på huvet så varför inte.
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag glittrar ;)
30. Brukar du hyra film? Haha absolut, varje film jag ser är hyrd
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? Jag har inga mattelektioner
35. Vart kommer du vara på Lördag? Just nu är jag hemma, kommer befinna mig på Metz ikväll dock
36. Bruna eller vita ägg? Ja efter jag skalat dom vill jag att dom ska vara vita och gula. Palla äta ruttna ägg, känns la sådär kanske
37. Gillas musik? Det är det bästa jag vet
38. Brukar du åka tåg? Nej
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? Om jag var där? Haha ja du vet
41. Vad är det för dag idag? Lötah
40. Vad åt du till lunch? Jag gick upp kl två och åt ett ägg, det va vitt utanpå och vitt & gult inuti om någon undrar..
43. Vad gör din bästa vän imorgon? Ja båda lär ju bara vara hemma och inte göra ett piss. Precis som dom brukar ;)
46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"? I magen? Eller vadå? Fjärliar i magen när man är kär? Ja ja!!
47. Vad tycker du om new york yankees? Ja du dom kanske är bra vad vet jag. Men deras tröjor kan va rätt balla..
51. Har du lockigt hår? Nej
52. När grät du senast? Ja minns fortfarande inte det några veckorsen tror jag.. Kan varit när Jeff flytta om jag tänker efter, tror inte jag gråtit efter det :P haha sicken tönt jag är
53. Har du gått in i en vägg någon gång? Nej det känns ju rätt onödigt och meningslöst tycker jag.. Va ska jag in där och göra?
55. Har du köpt någonting från H&M? Oh ja för mycket kanske?
56. Favorit årstid? HÖSTEN! Snyggast mode då.
61. Vem höll du senast i handen? Staren haha
62. Sover du med TVn på? Nej jag har inga kanaler på min tv så onödigt att ha på den..
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? Absolut inte. Dricker inte alkohol det är inte bra..
64. Tycker du att du är gammal? Njä inte just nu men snart är jag fan det :S usch
65. Är du mörkrädd? Nää
66. Gillar du ditt liv just nu? Oh no
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Aldrig haft ett badkar 
68. Knackar du trä? Någon gång, inte så ofta
69. Har du bra syn? Ja men tydligen ansträngs mina ögon lite för mkt..
70. Kan du slicka dig på armbågen? Hmm såg nog ut som ett mongo nu när jag pröva, men nej lyckades fan inte..
71. vart är dina föräldrar just nu? Ja dom ska nog vara hemma hos sig
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? Tror inte det
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? Vet inte om jag ska köpa dom men bli väll Crashdiet eller Crazy Lixx i så fall
74. Vad har du på dig just nu? En stor collagetröja, black
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? HAHAHAHAH JA! Jag och Charlotte när vi va typ 14 och sov i hennes pappas lokal. Klockan va la typ 24 och vi fick absolut inte gå ut. Så vi vågade inte öppna dörren, men vi smet ut genom fönstret, barfota tog med oss skor så de inte skulle låta. Hahha vi promenerade ner till redbergs där det va dött. Då fick vi hem igen. Hahaha och det fönstret har även en annan viss person hoppat ut genom om jag inte minns fel :P HAHAHA, Ulf är en sträng man så man må hoppa ut genom fönstret..
77. Är det ok att ljuga för dig? Beror på va fan en vit lögn
78. Vad är det senaste du köpte? Pulver paddor, fanta lemon och ifa
79. Hur ofta pratar du i telefon? nej
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? jag har inget förhållande
81. Hatar du mer än 3 personer? Tror inte jag hatar någon
82. Har du fällt någon? Ja säkert
86. Använder du sushipinnar? ja när jag äter sushi kanske? Annars nej, brukar inte peta mig i näsan med dom direkt..
87. Är du för förlåtande? ja
88. Äger du någonting från Hot Topic? Ööh nej
89. Äger du ett vapen? ja 25 olika pickadoller. Nej men jag har ett halsband med en pickadoll, det är fint.
90. Brukar du busringa? Nej känns inte så givande för moi längre. Men visst i yngre dagar va det kul, men jag var så dålig på det. Kunde aldrig hålla mig
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? Ja, jag vill bo i ett en dag med..
92. Gillar du ditt hår? Nej
93. Gillar du dig själv? Nej
94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Öhmm beror väll lite på hur man ser det kanske..
95. Hur ofta använder du MSN? Every day oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0