Visste ni..

att jag vill - äta sushi
att jag har - en otroligt skiten lägenhet
att min senaste kyss - är en hemlis ;)
att jag lyssnar mycket på - Enemy in me just nu, bästa!
att jag funderar på - vad jag ska göra med mitt life
att jag pratar – mycket högt och väldigt gärna
att jag inte gillar – gurka & öl
att min första riktiga kyss – don't even remember, what?
att jag avskyr när folk snackar - internsaker
att kärlek är –  saknat
att jag gillar – bananer
att jag alltid kommer att – drömma
att jag är förälskad i – Bill Kaulitz??? haha nyhet
att sist jag grät var – någon gång rätt nyss men mins inte exakt
att min mobiltelefon är – fin
att när jag vaknar på morgonen – vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig – brukar jag tänka lite för mycket
att idag har jag – sovit
att jag just nu tänker på - roliga svar att komma på här, fungerar inte så bra 
att i kväll ska jag – mysa
att i morgon kommer jag – sova & arbeta
att jag hoppas –  på ett bra liv
att jag verkligen vill - att det händer något roligt snart!! Jag är på väg att dööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0