2009

En sådan här årsresume måste jag ju nästan göra..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag flyttade hemifrån, jag blev sambo, tog studenten mm
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga vad jag minns
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Norge och Italien + alla länder vi körde igenom påväg ner till italien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett bra år
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 Juni, 18 September & 4 November
8. Vad var din största framgång 2009? Blev mer vuxen genom att flytta hemifrån tror jag..
9. Största misstaget? Tro att det någonsin skulle kunna bli bra med S igen. Att jag lagt ner tid på att ens tänka på honom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? De mesta av alla mina kläder jag köpt.. Haha men mest nöjd med..? Fan svårt nej jag vet inte kan inte sänga någo. Har så mycket. Eller min skinnjacka och nitarna jag satte på kanske..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha dummaste frågan, kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min biljette till TH och Plotten har gjort mig rätt glad med.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? She wolf, den jläva sommarplåga barappapapapapa var ju studentlåten. Sen Cinema Bizarre och THs humanoid
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog detsamma
16. Vad önskar du att du gjort mer? Städat lägenheten
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stoppat i mig allt det jag gjort
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Ja alla jävla serier antar jag.. Orkar inte skriva
21. Bästa boken du läste i år? Haha jag har fan fortfarande inte tagit mig igenom "Att älska som en porrstjärna" men den är sjukt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? CINEMA BIZARRE <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja! Mitt citronkakeljus!!!
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade min väll inget speciellt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Shoppa på MOA!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det mesta hade kunnat bli bättre..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rockig
29. Vad fick dig att må bra? Charlotte, J, pengar & shoppingen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Samma som de senaste åren, och det här behöver nog ingen som ens känner mig lite läsa för tror nästan hela världen vet detta. Bill Kaulitz oooooooooh
31. Vem saknade du? J, Höje, Olivia och min familj
32. De bästa nya människorna du träffade? Ja mår ju säga Jeff, NTN och kribba och Filipe får man inte glömma han är snäll och Christine!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0