2010

Igår var rätt tråkig. Eller vi hade trevligt hemma hos Filipe men var inte jätte kul på lille precis. Det roligaste hände dock hemma hos Filipe. Charlotte gick på toa så jag ställde mig bakom för att skrämma henne och lyckades få alla att vara tysta och vänta med späning på att hon skulle hoppa högt. Men hon kom aldrig ut. Hon vred och vred med nyckeln och vi trode hon drev. Men när hon hållt på så ett par minuter så fattade vi att så var inte fallet. Hon hade lyckats låsa in sig och fick inte upp dörren. Alla förökte med andra nycklar och att lugna ner Charlotte som nu fått panik. Tillslut säger Filipe att vi måste ringa brankåren så ja det fick vi göra. Roligatse var ju samtalet till dom. Kristian ringer och säger "Hej vi har en jenta här som låst in sig på do". De måste ju trott att vi hade världens fyllefest.. Men de fick bryta sönder dörrkarmen och sedan dörren. Men vi fick iaf ut henne och vi skrattade en rätt bra bit!! Det gjorde dom andra vi berätta det för med, haha. Väl på lille var jag mest sur för att jag inte fick lägga in mina saker för det va fullt. Så fick springa runt med mina påse i handen, inte jätte kul. Men hade det trevligt men fick höra en rätt sjuk sak. Jag och Markus träffa på en bög så berätta han att han och hans pojkvän (som är förlovade) brukade passa grannens katt. Men problemet var bara att grannen inte visste att de var ett par. Men när hon/han fick veta det fick dom inte längre passa katten. För den kunde bli homosexuell då. Asså det är så sjukt att folk kan tro så? Sen hade vi en ganska lång, intressant och trevlig pratstund med honom. Idag vaknade jag vid fyra och då begav vi oss till NTN och kribba för att äta pizza. Sen spenderade vi halva dagen/kvällen där innan jag och Schlottennjaminjami gick hem och satte på en rulle ;) haha.

Tänkte göra en liten lista på vad jag vill uppnå med 2010. Charlotte gjorde en så jag vill också.. Fast jag vet inte riktigt än så jag skriver det jag vet nu..

- Gå ner i vikt
- Hålla bättre ordning i min lägenhet
- Få ett annat roligt jobb
- Köpa en garderob så jag får plats med mina kläder + mina kommande kläder
- Jobba mer på Metz
- Spara pengar
- Shoppa sönder mig själv och min ekonomi i London
- Stå längst fram på Tokio Hotel och verkligen veta att de har sett mig!
- Lära mig tyska
- Flytta till tyskland
- Utbilda mig till bartender i Aya Napa
- Blogga mer och bättre
- Få upp min kondis, promenera + börja springa
- Laga mer middag till mig och min sambo
- Lära mig gå i klackar, eller bättre och gå i det oftare!

Detta är saker jag bara ska göra men sen har jag sjlävklart drömmar med som jag hoppas slår in 2010. Eller framför allt en. Få mig ett jobb som stylist eller börja på en utbildning till att bli det!


Kommentarer
Postat av: Annika

hoppas du får ett riktigt toppenår... älskar dig!!! puss

2010-01-02 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0