Fantasy

Jag springer runt här i min ensamhet men jag har skapat mig en fantasivärld. Jag har hunnit med att vara det mesta redan. Just nu är jag stor modebloggare som jobbar inom styling. Det går bra och jag tror det kan vara nyttigt för mig. Jag kommer bort från verkligheten. Hoppas bara väggarna inte är för tunna så grannarna hör hur jag springer runt och pratar med mig själv ;) Hahaha nej nu kallar dock lite verklighet, disken.. Men det stoppar inte mig från att fortsätta min fantasivärld.. Sen blir det storkok av pasta/tonfisksalad som jag tänkte leva på det närmsta dagarna!



Här är en bild som gör mig glad. Tror denna pojke kommer ha en rätt stor roll i min fantasivärld de kommade dagrana.. Iaf Bill har blivit Desquerd2:s nya ansikte utot. Något jag glädjer mig otroligt för. D&D är otroliga designers som jag verkligen tycker om. Att det är dom som Bill kommer sammarbeta ihop med för att göra scenkläderna för humanoid city gör mig galen! Jag ser nästan lika mycket fram emot att se alla scenkläder. Eller aah kanske inte riktigt lika mkt som själva konserten men det är inte långt ifrån.. FAN DET ÄR BARA 42 DAGAR KVAR! I'M GOING CRAZY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0