Hårproblem & inneboende

Nu är jag riktigt less på mitt hår. Det är inget alls nu, bara fult. Det är kontigt längd, ful färg, världens utväxt, slitet och allmänt jätte fult bara. Så det blir klippning och färg snart. Borde tunna ut det men palla lägga ner massa pengar på frissan när Plotten kan göra det.. Så blir att klippa av en bit och färga det. Ska försöka bli lite ljusare, typ mellan brun/ljusbrun och sedan gå vidare till ljusare för går inte att ta det i ett. Det lärde jag mig i sommras..


Något liknande detta tänker jag mig.. Dock lite mörkare tror jag. Lite kortare bak än fram men får se vad Schlotten kan göra.. Får bli något att ta tag i nästa vecka innan hon åker.

För övrigt mår jag riktigt bra just nu. Staren kommer i februari för att jobba ett tag :). Då får vi en inneboende någon vecka eller så. Men ett problem finns, kläderna. Ja dom kommer inte in i vårat hus så mycket är säkert! Åååh nu längtar jag till februari.
Och imon blir det 12-13 timmars jobb på rad. Först donken 16-24 sen Lipp från att jag slutat på donken till jag blir klar. Hoppas att det blir lite mer folk än förra torsdagen men inte för mycket. Sen på fredag blir det utgång och Kribbisen hänger med. Fun! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0