Lite skryt

Jag måste bara skryta lite! På grund av lite folk har metz dragit ner på personalen. Iprinsip har alla fått mindre tider, men inte jag! Jag har fått mer, YEAH! Från och med nu är vi bara en på rydd varje dag. Jag har dock fått tre lördagar i rad medan de andra tre killarna får dela på fredagarna. De får alltså en tid och jag får tre. FUCK YOU!!!! Jag är glad för detta betyder ju att roger tycker att jag sköter mig bäst? Och jag mår sååååååå bra över att Toni fick en tid. Robert och Ardian tycker jag dock lite synd om, för de är duktiga. Men suckers jag är bähäääst :)

Idag satt jag dock i garderoben för Roger hade glömt täcka Charlotte. Det va inte kul men jag fick otroligt bra med drick. Mellan 150-200 kronor. Räknade altid i slutet.. Räkan kom in och gav mig 80 kronor, för han va kung. Du blev fattig jag blev rik, tack! Nej nu ska jag äta upp min banan och sova. Hadem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0