Nohooo life yeyeee

Nu så, jag har tänkt. Detta är ingen rolig blogg.. Jag skriver nästan aldrig och när jag väl gör det så klagar jag på mitt liv. Visst det är kasst men så jälva kasst är det inte, egentligen.. Så jag tänkte att jag ska "pausa" lite. Nu skriver jag bara för att jag måste känns det som. Det är inget kul för mig och antagligen inte för er heller.. Men så nu kommer jag bara skriva om jag verkligen har något att berätta. För vad som hände på donken eller ah vad jag lyssnade på för musik på bussen ut till MOA är inget kul. Liksom allvar vem bryr sig? Ingen, inte ens jag.

Men ja nu när jag väl håller på så kan jag ändå tjöta på lite. Jag har ett nytt "projekt" på gång, det är hemligt så tjata inte. Vill jag berätta så gör jag, men det är inget faligt mamma så oroa dig inte. För övrigt går det rätt bra här utan Schlott, vesst det är inte kul men jag har inte självmordstankar. Det är nästan lite skönt. Idag har jag inte gjort ett skit. Eller aa jag la in en maskin, vek tvätt, hängde tvätt, diska lite, städade bänkarna i köket + spisen. Fixa ordning all smutstvätt som bara låg på golvet. Sen tog jag en dusch för jag luktade svett dock orkade jag inte tvätta håret, det ångrar jag nu. Men funderar på att rejser tvätta det nu. Jag har också ätit lite idag. Åt gröt med banan + kanel "imorse", fan vad det är gott! + ett ägg perfekt löskokt, jammi! Drack mitt jätte äckliga kaffe. Jag vet inte om det är fel på kaffet eller bryggaren. Den är iaf dum i huvet, den låter som om det vore bombdrama i halva ålesund. Men det sa jeff att den brukade så jag har vant mig. Första gången blev jag dock livrädd och smart kille så informerar han mig om det först efter jag berättat att jag använt den.. Jaja, sen åt jag iaf lite pasta sallad, storkok is the shit! Men imon kommer den vara slut. Tur att jag har 1 kg lasange som kan värmas i mikron. Och tur att mikron är GIGANTISK så hela får plats, ibland är det bra med medeltidsmikron..
Sen innan jag jobbar ska jag äta en banan. Fan jag älskar bananer nu! Jag hatade det innan, nu är det typ det enda jag tänker på.. Jammi. Tur är så jobbar Johan och Zenon ikväll så lite vett kommer det nog bli ändå. Eller med Zenon är det inget vett, det är tur att det finns någon annan på Metz som är iaf ungefär lika knäpp i huvet som jag och plotten. Johan han är vettig så någon normal konversation kanske men kan få ut också. Har jag tur så kanske Simon jobbar med, ibland går det att få ut något vett ur den killen med.. Jahopp har det hänt något mer? Nej fick veta att plotten tagit ett bubbelbad idag dock och pratat med ett medium. Kanske jag också skulle ta och göra, inte bubbelbadet då för det har jag inget.. Men ringa till nån spådam kan väll kanske vara lite spännande.

Men allvar ja här fick ni ett inlägg som hette duga. Nu får ni kanske inget på ett tag så var väll gött att få ett riktigt långt men otroligt onödigt inlägg om mitt otroliga liv.. Haha hadem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0