Oh yeah

Ja vad ska man säga..
Igår var vi ute, enda gången i januari. Det är otroligt bra för att vara oss. Från minst en gång i veckan till en gång i månaden.. Jo och så lär det väll blir. Vi jobbar varje helg. Eller Charlotte gör och det kan jag nog också få göra nu när jag har både Metz och Lipp. Men jag jobbar heldre och får pengar än att gå ut i Ålesund. Spendera pengar som verkligen inte är värt det. Det händer inget här, nyhet? Nej kanske inte men nu vill jag inte ens gå ut längre. Fan då är det verkligen något fel.. Spenderar heldre mina kvällar hemma med Charlotte och en rulle eller på jobbet. Det låter sjukt men det är sant.

Igår var vi iaf först på Hoffman, hängde lite med Anton och Kristian. Väntade på att Olle skulle komma så vi kunde få höra vårat "Hallååe gumman". Men hans lossning drog tydligen ut på tiden så han kom aldrig. Gick till Lille, inget kul. Gick till Lipp, inget kul bara massa små barn. Gick till Metz, inget folk men där hade vi rätt kul ändå. Sen tillbaka till Lille inget kul så tillbaka till Hoffman. Hängde en stund och fick sällskap av Anton som fick sluta eftersom det inte var något att göra. Till Lille, donken och sen till Smutten. Skulle träffa Stian som nu går under namnet Dregen istället. Tjöta lite med han men jag blev lite lack för de kalla mig Judas, men jag föråder inte Charlotte så tillslut fatta det att jag va Johannes. Disskutera lite musik men han tyckte Backyard babies va bättre än HC SS då blev jag lack. Han tyckte att Crashdiet va för mkt Sleeze? Hallå eller? Nää. Sen skröt han om att han kände Nikke Borg och Dregen. Då skröt jag om att jag får grattis kort av en viss Thomas Silver då blev han lite paff. Sen satt hans jälva groupis och lyssna på allt vi sa och flina och då va det inte kul längre. Jag och Plotten gick hem och satt i hallen och prata om våra problem.. Roligt slut på en rolig kväll? Hahah nää

Nu ska jag snart ta tag i disk och lite städ kanske? Schlotti vill ha varm sås så ska göra pasta, köpbullar och varmsås. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0