Sådan mor sådan dotter?

Idag gick jag upp två timmare tidigare än jag behöver för att städa! Jag är allt bra duktig. Jag började på meningen "imon ska jag gå upp tidigt för att städa" till Plotten igår. Men jag avslutade den illa kvickt för jag trode inte på det själv och inte hon heller. Men HA! Nu knep vi allt. När jag höll på att damsuga under sängen kom jag på det. Jag ska köpa förvaringslådor att ha under sängen istället för en garderob! Billigare och bättre. Jag som skrattat min mamma i ansiktet (ungefär) för hennes hyllning till detta förvaringssätt. Men nu har jag själv kommit på att det är bra. Jag tycker om det!!

Nu ska jag snart bege mig bort till jobbet. Jag tycker inte om det. För övrigt ringde chefen från Lipp i söndags och sa att jag skulle få fast varannan torsdag. Då blev jag glad!! Sen om jag får mer återstår att se. Jag står ju som första inring. Nej hadem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0