Sucker

Depritionen ligger som ett tjockt täcke här hos oss. Ingen mår bra men idag har vi försökt så gott det går. Tiden vi blir kvar här har dock förkortats. Vi ger oss av i juni och inte i höst. Men vart vet vi inte. Berlin får vänta är mycket som måste fixas innan dess. Men 6 månader är en lång tid. Men vi måste hitta saker som håller oss uppe. Som en klok man sa till mig igår, jag måste hitta saker att se fram emot. Och det har jag. Om mindre än två månader skall vi se våran stora kärlek, Tokio Hotel. Denna gången blir det Götet och inte Tyskland. Men det är häftigt att se dom i sin hemstad, blir något speciellt. Förra gången var det deras hemland nu är det på min hemmamark. Tio dagar efter är det planerat att jag skall fara till London. Ännu en sak att se fram emot, riktig shopping! Och jag älskar att se nya platser. Blir resan av kommer jag att spendera de tio dagarna mellan kvar i Götet. Då får man även finbesök från Stockholm eller om det blir en tripp för mig upp till huvudstaden. Inget bestämt än men det beror på om jag har pengar till trippen eller om inte. Hade jag haft det hade det varit underbart! Jag vill till Sthlm, har aldig riktigt varit där på riktigt. Eller jo men inte spenderat tiden som jag vill. Men lär behöva spara mina pengar till London och lär shoppa en del om jag skulle bege mig till Sthlm några dagar innan. Sen behöver jag jobba på mitt Rambergsvallen, saknar det! Så får nog bli för Staren att ta en road trip ner till Götet. Men det kanske nästan bli bättre! Behöver nog vara hemma ett tag och fin besöket är att se fram emot! Men ett annat problem jag har är hur tiden här i Ålesund skall fördrivas. Jag måste hitta ett nytt jobb för jag klarar inte av donken mer det går inte. Big horn kom jag på igår är inget för mig. Jag tycker mindre om det än donken och då är det illa. Resturangbranschen är inget för mig, tyvärr. Så frågan är bara vad jag skall göra. Som det känns nu sitter jag hellre i kassan på Kiwi.. Men den grönautstyrseln lockar inte. Jag vill jobba med något där jag får ha mina egna kläder, jag älskar mina kläder. Det gör dom inte rättvist att bara ligga i en låda. Kläder vill jag jobba med och jag hitta något igår på navshemsida. Får kolla in det nu.

Jag och Charlotte kom iaf på en sak vi skall göra. Vi ska ha en lista med dagens. Dagens bästa, dagens sämsta, dagens roligaste osv.. Mer än det har vi inte kommit på så blir att disskutera det nu någon dag. På fredag blir det iaf utgång, enda denna månaden. Pratade med Markus och dom skall nog ut så blir kul att träffa någon annan. Känns lite smått deprimerande att sitta själv..
Ja livet suger men jag får skylla mig sjläv och göra det bästa av det som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0