Yeah no life

Ja vad ska man säga. Jag har jobbat varje dag, Igår var jag dock ledig på dagen så då passade jag på att storstäda hela lägenheten. Men hann inte med mitt rum så det skall jag ta idag. På kvällen jobbade jag/vi på Metz och det gick bra. Förutom att den andra rydden Toni är helt fucking dum in the head. Men det ska vi inte ta upp här för det blir för mycket för er att läsa för jag kommer aldrig kunna sluta. Har huuuuuuuuuuuuur mkt som hellst på denna pojken. Men vi prata iaf med Ooogher om detta så får se vad som händer..
Så nu idag skall jag städa mitt rum, diska från igår och sen vet jag inte. Laga mat till min sambo så ska vi väll glo på film. Ja en vanlig dag. Behöver inte blogga varje dag för händer samma skit här alltid. Tråååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0