2 juli

Japp händer inte mycket. Jobbar.. Men jag har sagt upp mig på jobbet nu. Eller ena, får prata med dom andra två nu snart. Börjar närma sig nu. Lägenheten är upsagd. Om 1.5 - 2 månader flyttar jag äntligen från Ålesund. Ååh det ska bli så skönt. Stockholm. Wow. Äntligen, detta har jag velat i år. Bara att jag inte känner en jävel.. Förutom Jeff.  Får klara mig med han i början ;) haha Men det kommer väll efter ett tag. Nära till Götet. Wohoo. Åh få besök och besöka. I like. Sen längtar jag efter att få en riktg lägenhet som man kan göra precis så man vill med. Haha kompromissa? Ooh no my way is the only way.. Usch jag är en sån biatch hihi. Nej nu ska jag väll ta och försöka hitta på något. Ska kanske ta en promenix usch fet som ett hus är jag :P Haha och blek som jag vet inte vad är jag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0