6 Juli

Asså sinnes det är redan en vecka in i juli. Har jag haft någon sommar? NEJ, en dag! En fucking jävla dag har jag legat på balkongen och solat. Fyfan vad jag hatar dig Ålesund! Men inte långt kvar. Antagligen flyttar vi den 25 (då har Jeff varit här i exakt två år) men blir en tripp till Sthlm veckan innan för att fixa lite där. Och på torsdag ska vi ha en hel dag då vi bara ska greja runt flytten. Söka massa lägenheter, jobb, han ska ringa massa folk och greja. Så nu är vi fasen igång. Shit det ska bli så jävla skönt!!!! Jag längtar att få komma här ifrån. Närmare till Götet så kan man åka rätt ofta. Blir en tripp ner till götet någon vecka efter flytten tror jag. Ååh. Saknar alla där hemma.
Har börjat fixa lite, rensat lite blan kläderna. Har delat upp i en spara hög, en kanske spara hög och en göra sig av med. Kommer fråga dippen & plotti om dom vill ha något. Annars slängs det. Gone gone eller lämna in till något, skicka till fattiga barn hade varit fint men det lär dom ju inte ha här i Ålesund. Annars får mamma ta med det hem å kan du ju lämna det hos östhjälpen ;)). Nu ska jag fortsätta städa, ska fan storstäda hela lägenheten, diska och fortsätta tvätta. En maskin till går nog idag! Nej nu blir det att fortsätta kan inte pausa för länge för då orkar man tillslut inte fortsätta med det man gjorde. Glömmer liksom av vad jag gjorde tidigare, eller förtränger det. Är kanske inte min favorit hobby att städa. Fast det är jävligt gött efter. Tråkigt bara att det tar två dagar så ser allt lik dant ut igen. Så ska det inte bli i sthlm sen när vi får en egen lägenhet. Fysatan vad jag längtar. Att få fixa precis så som jag vill. Satt inne på IKEA & jysks hemsidor igår. Maaah!! Nej nu räcker det, ha dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0