21 maj

Jag har börjat försöka vända tillbaka dygnet. Jag vill inte gå upp vid två. Så nu är det inställt på 11 eller 12. Det har gått bra i några dagar (bortsett från i onsdags..). Just nu sitter jag och väntar på Jeffsan som är och jobbar. Sen ska vi åka till MOA och inhandla lite till lägenheten. Jag tror detta är livsfarligt för mig och mitt shoppingberoende.. Jag kommer hitta hur mycket fint som hellst. Det sjuka är att just nu köper jag nästan heldre saker till lägenheten än kläder till mig själv (notera nästan!). Men jag vill få det fint här. Synd bara att detta inte är ett ställe vi ska stanna på. Fan vad jag hade gjort av med pengar i så fall, eller det kanske är tur.. Men lite fint måste vi ju ha. Igår sa stoffe också att våran balkong är 8 meter lång. Haha den ny, jag har en balkong som är åtta meter. Det är det nog inte många som har. Sen att den är smal är ju en annan femma, får plats med en stol på bredden..

Jag råkade dammsuga upp en tangent när jag skulle flyttstäda. Jag är fan dum i hela huvudet ibland. Jag kom på idén att dammsuga datorn, men sen kommer jag smart nog på att oj tangenterna kanske lådsnar. Så skulle stänga av dammsugaren men då skedde det.. Hahaha fjoff sa det. Så fick jag slänga ut hela dammsugarpåsen på golvet och det bor spindlar där inne vill jag lova. Oj så många vi har sugit upp. Men antingen var dom döda eller så sov dom för jag såg ingen. Ska väll hämta upp de andra sakerna från lägenheten idag. Fast jag vet inte längre hur kul jag tycker det är. Usch det är jobbigt. Charlotte, jag mår inte så bra. Jag börjar få ångest. Jag saknar dig som fan!
Nej nu va inte detta roligt längre. Ha dem

Kommentarer
Postat av: C

Lägg aaaaaaaaav, jag lever fan fortfarande och du kan ringa och hälsa på när du vill. Tror du jag tycker detta är så roligt eller?

2010-05-22 @ 18:59:15
URL: http://qalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0