26 maj

Imorgon åker jag till Göteborg! Woho så jag längtar. Höje, Olle, Sunnie, family, Mikael, Patrik, Axel & sen andra. Får se vilka man hinner med. Denna gången blir ju lite annorlunda då allt inte bara handlar om mig och vilka jag vill träffa. Visst känns det lite jobbigt för jag kommer inte hinna med allt jag vill. Kvällar med Mikael och Patrik som vslutas med nätter inne hos Höje med Olivia & Albin.. Ringa Höje och åk ner på stan och tönta runt.. Nej denna gången blir det annorlunda. Men det blir spännnde. Att få vara i Götet med Jeffsan. Wei ska bli mysigt. Slippa Ålesund ett tag! Ska till Liseberg, bli barn på nytt. Åka till landet, mysa. Fan jag älskar det stället. Börjar känna mig gamal när man uppskattar sånt på ett annat sätt.. Se Axel springa ut och bli vuxen.  Turista i sin egen stad. Ja det blir en spännande tur hem. Ska sätta igång och packa nu snart innan jobbet. Fylla ipdoen med ny musik & kanske hinna städa lite. Eller så lämnar jag en liten lapp till Jeff så får han göra det ;) Haha synd att jag inte har några lappar dock.. Aja fick sms om att Chess fyller år och smsar för 10öre. Får väll skicka ett litet sött billigt sms och be mannen städa, ja det kan han vara värd.. Nej jag driver lite nu, ta inte allt för seriöst. Men jag tycker inte om att städa & han är fan bra på det. Han är huslig, det gillar jag! Nej nu får man sätta igång här. Ha dem


För att jag saknar dig, älskar dig & äntligen lyckas bli snygg på bild..

Kommentarer
Postat av: C

För att jag saknar dig, älskar dig och blev sjukt ful på den bilden

2010-05-28 @ 17:21:53
URL: http://qalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0