Update 5 maj

Ja oj vart ska man börja. Jeffsan har förstört mitt datorliv.. Haha fast det är okej. Eller nu ska vi inte ge han all skit. Jag har jobbat som ett jävla djur också. Idag är jag ledig och fick för mig att jag ville vara själv en stund. J jobbar och Charlotte och Carolina skulle åka till skattekontoret & jysk. Jag valde att inte följa med. Haha kul, det va mysigt i ca 20 min att vara själv nu är det tråkigt. Ska ringa dom och se om dom vill ta en kaffe på lille när dom kommer tillbaka. Ja just det Carolina kom hit i måndags. Har inte hunnit vara med henne än på riktigt men det känns bra :). Haha snacka om fullt hus här. Kribbisen har hängt här en bit med, det va rätt kul att vara så många. Annorlunda från att bara vara jag och tottisen. Men tror jag kommer sakna henne lite. Men vi har nätterna för oss, iaf ibland. Våra män kommer bra överrens också och det är ju jätte kul. Haha nu ska vi bara hitta någon till Carolina också. Nej fyfan vad hemskt detta är fan inte okej. Men aah hej då till Felicia och Charlottes unkvinno liv, byebye..

Sen har jag kört några skift nu, det går rätt bra. Råka dock sabba hela systemet i fredags :P Haha men det löste sig. Men fan Vanessa fick för sig att lura mig att det va totaltförstört. Snacka om ångest, jag trode det va byebye för Felicia men nej. Jag är tydligen duktig. Det är ju bra :) Haha.
Och snart åker vi till Götet, ja vi är nu förtiden jag och Jeff. Vi vill, vi tycker, vi ska. HJÄLP! Asså det är fan inte okej. Sen ska vi åka på semester till Frankrike med hans familj. Asså släng mig själv i väggen. Vad fan hände? Och jag ska vara ärlig, jag gillar det. Men det måste väll finnas en gräns? Nej antagligen inte för nu ska ni få höra, jag saknar honom. Ah men kul, han jobbar, jag sitter hemma och saknar honom. Nej skjut mig.. Nu ska jag ringa girlsen och fan ta en fika på lille och vi ska prata om något annat.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0