110803

FAN! Jag sitter och bölar.. För att jag ska till jobbet.. Jag tycker så illa om det att det gör ont i mig. Det är verkligen inte kul. Och alla mina pass denna veckan har både förlängts & ändrats så jag börjar senare och slutar senare.. Fan jag orkar inte med detta stället. Allt är bara så sjukt negativt!
Funderar på att säga upp mig, två veckors uppsägning, och sedan vara ledig fram tills vi flyttar. Helt allvaligt jag har aldrig mått sämre. Jag vet att jag sagt att jag inte tycker om alla mina jobb jag tidigare haft men allvar, detta är värst! Så sjukt illa att jag slutade på NJB och körde på detta.. HAHAHAH skrattar mig själv i ansiktet. Kul nu ska jag bege mig och ägna mina nästa 10.5 timmar på mysjobbet, YES!!! Ha dem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpa design? Billigt, snabbt och smidigt, släng bara in en kommentar om du vill ha en :)



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-03 @ 11:25:35
Postat av: Niles

Hej! Allt bra?

2011-08-03 @ 11:26:38
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0