110805

Här händer det grejer vill jag lova! Igår fick vi beged att vi blev godkända att hyra ut lägenheten. För det första var vi lite osäkra då man måste bott ett år och det har inte vi.. Men det gick igenom ändå :) lycka. Sen stod det att det tar ca 1 månad innan man får svar, det tog två dagar! Känns så härligt, nu är ett av de stora problemen avklarade! Nu gäller det bara att packa ihop lägenheten, rensa allt!! Men skönt att det är Jeffs syvpappa som ska ha den, så vi kan lämna kvar en massa här! Vi måste köpa en ny bil, sälja/skrota den gamla.. Sen hitta lägenhet där vilket är rätt jobbigt härifrån. Sen ska jag fixa jobb också, det hoppas jag går lätt!
Visst känns det lite vemodigt att lämna här men detta känns bra. Fan vi har ju velat så fram och tillbaka. Och livet i Sverige är inte roligt, inte för att det är det i Åle heller men där finns pengar = resa! Vissa dagar undrar jag vad fan vi håller på med, att flytta tillbaka dit? Jag kommer ju fet hata det igen.. Men vissa dagar längtar jag så. Och jag har verkligen tänkt igenom, jag vill dit. Livet här blev verkligen inte som jag tänkt mig så det kan ju knappast bli sämre. Där känner jag iaf människor och så länge jag är Jeff är jag lycklig!

Idag jobbar jag 16.45-03 BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ så skönt att jag snart slipper det stället!! Ååh vad jag hatar det. Känner sån ångest över att gå dit och stå där så länge & sent idag.. Tur att Shaker har lovat att skjussa hem mig, annars hade det blivt taxi.. Imorgon är jag ledig, de ville att jag skulle jobba samma tid imorgon HAHAHA jag vägrade. Sen ville de förlänga mig på söndag, jag vägrade. Tänker inte spendera en minut längre på det stället än vad det står på schemat. NONONO!! Idag har jag iaf tvättat, städat toa & kök + diskat. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag laga matlåda.. Har inte ätit middag hemma på hela veckan för att jag jobbar så sena pass, äckel! Nej Felicia blicka framåt, du har två veckor kvar på det stället, håll ut! Yes nu ska jag bege mig.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0