110806

Idag har vi kollat prideparaden. Dock kom vi in lite sent så hann bara se slutet. Det var rätt kasst, stod bara massa tråkiga människor på flak.. De som gick runt om var mycket roligare! Snygga utklädda, haha det finns så mycket roliga människor. Fan vad världen hade varit roligare om fler hade vågat!! Tråkigt att det bara är en gång om året.. Sen gick vi lite i affärer. Blev sugna på piza så gick runt i ca 30 min för att leta efter en.. Tillslut hittade vi ett ställe. Dock var det inte bara vi som kommit med den idén. Det var fullsatt(det var en stor restaurang), de var tre som jobbade & tror knappast att de var varna vid så mycket matgäster!! Shit vad vi fick vänta. Men vi fick iaf god pizza. Sen begav vi oss till Hemköp för att köpa kvällens kost. Vi håller nämligen på att göra sushi här!! Spännande :) Eller Jeff ska precis börja. Aaah fan vi var precis utanför dörren när jag kom på att vi glömt köpa avocado.. Så fick snällt vända ner till bomben och inhandla det.. Jeff var inte så glad på detta haha. Jag tyckte det var rätt nyttigt med lite extra motion. Sen har vi köpt två goda ostar och lite kex. MYS!

Imorgon jobbar jag 17-22, lyx! Fast kanske ska stanna en timma eller två för att sara behövde mig. Och bara för att det är sara så kan jag tänka mig att ställa upp!! Sen ska jag säga upp mig på måndag, nervös! Fan att Danne har gått på semester så måste göra det till Sanne. Jag är livrädd för henne så HJÄLP!! Men äh hoppas hon fattar då! Fan tre/fyra som sagt upp oss nu på det senaste. För hon är inte alltid så snäll.. Nej saknar snälla arbetskompisar som i Åle/NJB. På tal om NJB ska jag träffa sandra på tisdag eller onsdag :D är ledig då och hon med! Amanda är också ledig på onsdag.. Kanske ska åka förbi forum på tisdag när hon jobbar.. Prata lite och ta mig en smoothie. Har glömt en av mina favvo tröjor där så måste hämta den!

Nej nu måste jag hjälpa mitt hjärta här! :) Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0