110808

Idag har jag & Jeff 15 månader <3. 1år & 3månader. LOVE YOU
Tråkigt att han jobbar 7.30-16.30 & jag jobbar 15-01. Kul att vi sågs i ca tre min imorse.. Men vi har haft en mysig helg!
Igår gjorde vi mysfrukost sen gjorde vi inte ett skit, myste i sängen till regnet typ.. Vid fyra begav jag mig till jobbet och sa upp mig! Jag mådde bra när Sannes reaktion var; VA? NEEEJ!! VARFÖR? NEJ! VA?? Känns skönt att veta att man är bra! Sen spenderade jag nästa fem timmar i köket, kul! Gillar att den nya arbetsledaren bara har sett mig arbeta i köket så att han typ tror att det är den enda jag kan och alltid ställer mig där! Nice.

Nu håller jag på att tvätta lite. Ska snart gå ner och hämta tvätten. Shit tvättade i det andra tvättrummet idag och de har en jätte stor tvättmaskin som jag använde mig av idag (tvätta ca 10000 handdukar).. Men när den ÄNTLIGEN var kvar (stod och väntade i typ 10 min fast det stod 0min kvar??) fick jag inte upp den. Jag fick verkligen inte upp den.. Jag började få panik, stod och drog och greja men den gick inte att rubba. Gick ut för att se om det var någon som kunde hjälpa mig. Inte en käft någonstans.. När jag sen kommer in igen är det som om maskinen verkligen jävlats med mig men när jag sedan inte hittat någon bestämt sig för att okej då hon kan la få öppna mig nu.. Så tillslut gick det.. Shit! Sen kommer jag upp och då är det typ strömavbrott?? Tydligen har det varit i hela Sthlm, inte ens mobilerna har funkat?? Knas.. Nej nu måste jag gå ner och hämta all tvätt.. Hatar att vika den, tur att det inte är massa strumpor! Sen ska jag göra korv med bröd! MUMS

Just det!!! Jag har beställt hem lite Victoria´s secret produkter nyss :) En body mist (en kropps spray) som luktar citron. En duschcream som luktar cocos och en scrub som luktar jordgubb & champange.. Haha jag vet orka beställa tre olika?? Men de fanns inte i samma :P Haha så jag fick ta dom som var godast i de olika grupperna :) Längtar tills de kommer!! Sen väntar jag fan fortfarande på min ena väska!!! VILL HA DEN NU!!! Hoppas den kommer idag/imorgon! Shit nej måste rusa. Ha dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0