110809

God morgon underbara dag! Jag är ledig. Fett nice.
Igår skulle jag jobbat till 01 men det behövde jag inte!! Fick gå hem vid åtta, mötte upp min kärlek som varit och handlat lite. Han hade köpt jätte god glass till oss för att fira lite.. Men det var något fel på glassen.. Den var helt smällt och den blev verkligen inte fryst igen?? Mysko.. Så det blev ingen glass tyvärr :/

Idag ska jag gå ner till bomba och hämta min väska!! :D :D Sen kanske jag ska möta upp Sandra vid forum och hälsa på Amanda :) Dricka lite smoothie, mums! Har lite beslutsångest.. Jag vet verklgen inte vilken jag ska dricka :/
Sen tänkte jag kolla lite på lampan som jag la ut i några inlägg nedan.. Har inte riktigt kunna släppa den.. Men den kostar en del så vill gärna se hur den ser ut irl..

Längtar till min kärlek kommer hem! Idag ska jag laga godmat :) så får vi fira lite i efterkott ;) Tänkte göra fläskfilé, potatis i ugn och ädelostsås, yammi! Och så kan man ju hoppas på att glassen har stelnat tills ikväll..
Nej nu ska jag äta frulle. Ni MÅSTE testa valios laktosfria yogurt - hallon. Den är så sjukt god! Helt tjock, krämig och perfekt!! Så god, yammi!! Ha dem


My new baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0