110810

God morgon!
Igår var en härlig dag. Jag hämtade ut min väska, den är underbar! Jag åkte till forum och mötte upp Sandra. Sedan begav vi oss upp för att överraska tjejerna! Blev en smoothie och lite tjat, sedan avlöste vi Louise och Amanda på varsin 30min rast.. Sedan blev det lite letande efter en poncho för mig, hittade tillslut en på Åhléns. Där kollade jag också in lampan.. Den var mycket större än vad jag trodde men den var lite lika silvrig.. Riktigt svårt val det där.. Jag vet verkligen inte.. Får tänka över det och kanske kolla på den idag igen??
Sen åkte jag till Leffes jobb och blev upphämtad av honom. Vi begav oss ut för att kolla på bilar. Hittade några av intresse.. Jag hittade tre. De bara stod där, så underbara och perfekta.. My X5.. Det bästa är att Jeff har fått för sig att han kanske tycker att vi ska "unna" oss något.. Han tycker nämligen att vi förtjänar att "unna" oss något, någon gång.. Och vet ni vad han syftar på??? EN X5:A!!!!!!! Ja fast det lär ju inte hända.. Men om han/vi skulle köpa en då jävlar hade jag fått eld i baken och tagit körkort på 2 sec!!! För är det något jag har bestämt så är det att jag ska ha en x5:a någon gång i mitt liv! En svart med tonade rutor, YAMYAM!!!

Vid två ska jag möta upp Sandra och Amanda. Vi ska äta yogurtglass. Det har varit bestämt sedan sådär 1 månad INNAN jag slutade.. Dock har det inte blivit av och nu hittade vi äntligen en dag då vi alla var lediga!! NICE
Ska snart hoppa in i duscha tänkte jag.. Ha dem





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0