110812

Hej vänner!

Alltså jag har börjat bli rätt bra på det här.. Eller bra och bra, bättre. Nu känner jag dock att jag är lite "efter".. Yes onsdagen var fantastisk. Jag skulle in och äta yogurtglass med S & A vid två. Tänkte att jag men det tar kanske två timmar. FEL. Först blev det yogurtglass satt en massa mammor med sina ungar där och vi blev sugna på barn. Någon (sandra) kläckte idén att gå och kolla barnavdelningen på NK. Det gjorde vi.. Hur mycket fina saker finns det inte för barn? Vi hittade den sötaste lilla juicy c dressen!! Dock kostade den runt 1500, vem köper det till sitt barn? Hon kan ha den i MAX en månad.. Wierd (fast sanningen är att om jag hade haft de pengarna hade jag LÄTT gjort det! dom var sjukt söta! till och med amanda dog lite!!) Sen så när vi skulle gå ut från NK så känner vi lukter från deras te avdelning.. Vi blir akut sugna och sätter oss och delar på en kannan. Vi sitter kanske där någon timma.. Sen kommer vi på att alla måste laga mat själva. Jeff var ute och åt med en kompis, Andreas spelade match och amandas mamma var iväg.. Så vi fick denna underbara idén at gå ut och äta tillsammans. Alla var hungriga som få och vi kom på att vi skulle gå till Jensens.. GÖTT! Åt kycklingbörjare. Inget äckligt här nu utan en jätte god kyckling filé i ett jätte gott bröd och så fick man plocka på sallad själv från sallads buffen! YAM. Och är man på jensens så MÅSTE man äta deras mjukglassbuffé. och tar man buffé så är det förbjudet att bara ta en gång.. Så vi fick snällt sitta där och vänta tills våran mätthet släppt lite för att sedan trycka i oss ännu mer. ÄLSKAR MJUKGLASS! Jag var hemma vid 10, härlig dag!

Igår tog vårat internet slut :/ PANIK. Så därför blev det inget igår..
Idag har jag jobbat. Leffe är ute och äter med jobbet så jag orkade inte laga mat till mig själv.. De har öppnat en ny sushi i krökis så det fick det bli! Hur god som hellst och jätte stora biltar! LIKE IT A LOT! Nu sitter jag och smäller i mig jätte ostbågar = gött..
Hahaha fyfan vad fet jag låter, det enda jag skrivit om är hur mycket jag har ätit. Haha men ja det är ungefär det jag gör. Nej i Åle blir det härliga tag. Då ska jag träna med Jeff så då ska det nog gå!
Jag är sjukt trött och funderar på om det är ok att gå och lägga sig innan 10 på en fredag?? Jobbar ju imorgon.. Ååh jag tror jag ska. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0