110815

God dag
Igår sålde vi våran bil, härligt med ett problem mindre.. Tråkigt för dom som köpte den dock, haha han lär ju aldrig få igång den. Men inte vårat problem längre, nejnej. Idag ska vi åka en sväng och kolla på en ny! Hade varit härligt att få ännu ett (stort) problem inför flytten löst. Och det finns verkligen inga lägenheter nu? Det har inte kommit upp en enda den senaste veckan, orka!

Igår var vi på naturhistoriska museumet + cosmonova som är en jätte stor bildskärm format som en kupål. As coolt men jag blev fett illamående?? Vi såg iaf en film om Antarktisk. Allstå det är så häftigt där! Hade jag varit en forskningsnörd hade jag lätt åkt dit! Åh jag blev lite småsugen att faktiskt bli det men jag tror jag är lite för osmart för det, rätt tråkigt när man tänker efter.. Hur häftigt hade det inte varit och varit forskare? Jag skulle vilja bota AIDS, eller cancer.. Spelar inte så stor roll vilken av dom, eller kanske båda? Häftigt..

Inatt drömde jag en sjuk dröm.. Att min gamla gympalärare öppnat en "naked juice bar" i skillinge?? NJB fanns och där, fast skillinge satt typ ihop med simrishamn, så egentligen låg NJB i simrishamn (som för övrigt var en stor stad). Jag hade jobbat på NJB men så bytte jag till den andra.. Men där fick jag typ sparken för att jag var "för dyr"? Sen skulle jag helt plötsligt gifta mig och mamma och charlotte ville äta hamburgare mittemot åhlens (ja det fanns där) men jag ville äta på fake NJB.. Så hittade jag verkligen inte det, vi gick runt hur länge som helst och charlotte blev jätte arg.. Tillslut hittade jag det. Sen när jag kom in undrade alla vart jag tagit vägen för att jag skulle tydligen betala för en McFeast delux som jag hade ätiti där?? Sen joinade vi dom att spela kort, på golvet.. Sen fick jag ett telefonsamtal att ninas syster fått ett barn i ystad.. så vi åkte dit, jag och nina, och så var det typ ett djävulsbarn. Han var helt vit, men svart hår och svarta tänker. Alla var jätte rädda men jag tycket att han var skit söt! Sen åkt vi till något hus som Agneta hade där som hade varit en butik men som dom gjort om så dom skulle bo där.. Toaletten låg i ett torn, och var helt blå! Man fick klätra upp på en jätte stege och så kom man upp i ett hål på golvet.. Sen fanns det inget sovrum i huset utan en nerfällbar säng.. Så hängde vi i huset och glömde av att jag skulle gifta mig? Just det när vi irrade omkring och letade efter fake NJB sprang jag in på NJB där emma jobbade och bara JAG SKA GIFTA MIG!! Jaja det drömde jag iaf.. Lite sjukt var det haha.. Kul att komma ihåg så detaljrikt, det är inte så ofta jag gör det.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0