110817

God morgon!
Skall strax bege mig mot jobbet, eller om sådär 45min.. Näst sista dagen, yes. Jobbar 9.45-16.30, känns som en härlig tid. Börjar inte för tidigt men slutar tidigt också, samtidigt som Leffe. Idag ska vi kolla på bil. Igen, japp.. Shit vi måste verkligen hitta någon NU! Så himla svårt det där.. En golf hade varit bra. Jeff vill ha någon Seat T... något.. Men en Ibiza går också ok, dock känns den väldigt "ensamstående-mamma-bil". Sen är dom gula eller blå, alltså verkligen blå. Palla med en gul bil egentligen? Fast den är rätt ok.. Så får se vad som händer. Men det är dom som ligger i topp iaf. Rätt små men vi behöver inte storre, möjligtvis inför flytten då men får la köpa en takbox.

Imorgon om en månad är det två årsen jag träffa Jeff för första gången. Ha, TVÅ ÅR! Shit det är lång tid.. Jag tyckte inte om killen i början. Nej han hade fula kläder och var jävligt jobbig.. Men nu är det annat. Visst jobbig är han la ännu ;) ibland. Men inga fula kläder (vilket mestadels beror på att han antingen har mina kläder, jag köper dom, eller jag bestämmer vad han ska köpa) och så älskar jag honom. Enormt. Tänk att jag skulle hitta mig en man som är så bra. Inte illa pinkat Felicia, grattis! Tack.
Nej frågan är om jag ska börja fixa mig nu så jag är klar tills jag ska gå. låter som en bra idé. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0