110818

Ledig dag, I like. Har spenderat morgonen här framför datorn. Det är livsfaligt. Jag kan sitta här en hel dag, utan att göra något vettigt. Det är sinnes sjukt.. Egentligen är det rätt tråkigt men man liksom fastnar.
Skall försöka slita mig här ifrån och kanske börja rensa lite.. Slänga, skänka, spara, ta med högar..
Dock måste jag hitta ett ställa att lämna in de kläder/saker vi inte vill ha. Jag vill att grejerna skall gå till baltikum. Det ligger mig närmast om hjärtat och jag känner som om att jag är lite skyldig dem det. Fast det är ju en självklarhet att ge bort istället för att slänga. Men jag vill ge det till något som jag känner är verkligt. Så det är en sak jag måste göra idag.
Sen tänkte jag kolla lite på jobbfronten. Har dock fått klartecken från båda donken men jag vill verkligen utveckla nu. Vill hitta ett roligare jobb där jag lär mig något. Eller iaf tjänar bra på. Kommer få jobba lite nätter nu, bra med pengar.

Så på dagens agenda står;
- Rensning
- Disk
- Städ
- Leta jobb
- Hitta förening att skänka till
- Promenad

Härligt rolig dag.. Haha. Men jag har en mängd att stå i eftersom vi flyttar om mindre än två veckor. Så dax att sätta igång här. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0