110819

God morgon!
Fett laddad för sista dagen på jobbet! Dock jobbar jag med typ endbart otrevliga människor. Okej nej där ljög jag. Men två av dem tre jag gillar minst jobbar idag. Och en av dom är verkligen den otrevligaste människan någonsin! Men det är Nabil som kör skift och jag hoppas på köket! Hade varit så härligt. Hade sluppit de otrevliga och jag står där med den grymmaste så slipper göra för mycket ;) haha
Även Jeff kör sin riktiga sista dag idag. Dock har ju han jour men telefonen har inte ringt en enda gång så hoppas den håller sig så lugn nu resterande tid. Vi ska väl börja ta tag i hemmet nu i helgen. Antagligen ska vi ut till hans far också som fyller år i nästa vecka. Han bort sjukt fint och håller på att bygga nytt hus, helt själv. Galen man.. Hoppas han har tänkt att bygga ett till min och Leffe också lite senare i livet. Härligt det hade varit. Men sån tur lär man ju inte ha, haha.

Jag är så sjukt sugen på att resa! Jag vill till New York, Thiland, Egypten, London, Riga, Ryssland, Tyskland fan överallt vill jag resa! Tänkte dock ta en weekend över min födelsedag. Står mellan London och Riga då det går flyg dit från Åle. Tänk typ julshopping i London, fett underbart. Men sen vill jag ju så gärna till Riga igen, love the city! Fast jag vill helst dit på sommaren tror jag. Hänga i Jurmala ett par dagar. Ja London hade ju inte varit helt fel.. Kanske skall ta och kolla lite närmare på det. Fast sen känns det som att man kanske skulle kunna ta en hel vecka och åka någonstans där det är varmt. Eller om man ska ta typ tre/fyra veckor i vinter istället. Shit vad detta är svårt. Varför har jag inga pengar?? Fast det är ju därför vi flyttar. Så att vi kan resa. Åh jag älskar att resa, bo på hotell och grejer. Dock hatar jag att flyga. Men det är typ okej när jag har mina lugnande. Jag blir egentligen inte mindre orolig utan jag bara orkar inte bry mig om att jag är fett rädd och bara vill skrika. Så jag sitter där och säger inte ett ljud. Jag vet att Jeff tycker om när jag tar tabletterna, att jag är tyst hör inte till vanligheten.. Haha härlig kille jag ligger inne med. Som vill att jag ska äta lugnande tabletter så att jag blir lugn, fan illa.. Fast jag är ju som jag är och det visste han ju. Så var det med den saken..
Mmm började dagen med kaffe (är inne på mitt andra stooora glas), melon och grapefrukt så gott! Frågan är om jag kanske ska försöka fortsätta fixa lite.
Jag satt halva kvällen med att para ihop strumpor. Hur fan kan man bara ha en av typ alla?? Dock slutade jag mitt i rensningen så nu är hela hallen full med skit som ska typ slängas.. Kanske ska ta tag i det nu.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0