110820

Idag har vi varit på Ikea! Så kul, I love that place. Köpte inte så mycket. Åkte dit mest för ljusens skull. Det blev en mängd ljus, en ljusstake, en jätte fin filt (ser precis ut som den gråa jag hade i kollaget från åhlens fast beige) & ett bäddsätt. Jätte fint i blått i lite jeans nyanser. Hade tänkt att fixa bilder men filten fanns inte och sängkläderna gjorde sig verkligen inte rättvisa. Vi kom på att det fick räcka så. Svårt att handla till en lägenhet vi inte ens har. Vi måste ändå tillbaka hit minst två gånger detta året så får bli en sväng och införskaffa oss lite mer då. Förhoppningsvis har vi en lägenhet då + mer plats i bilen.

Nu hade jag strax tänkt att färga mitt hår. Har inga andra planer för kvällen. Jeff började kolla på Sagan om ringen igår så har en känsla av att det kommer bli en Sagan om de två tornen ikväll. Absolut inget mig emot. Imorgon får det bli en del rensning. Eller just det, ska ut till svärfar på födelsedags firande imorgon. Så ja får se hur mycket vi hinner fixa här hemma imorgon. Kanske skall ta och börja lite nu ikväll redan. Äh orka ens planera haha får se hur det blir. Nej nu orkar jag inte sitta här och tjöta om något som inte har någon betydelse.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0