110821

God morgon helgen!
Åh vad skönt det skall bli att fortsätta vara ledig trots att veckan drar igång imorgon.
Nu ska vi strax bege oss ut till Jeffs far. Funtar på om vi ska stanna i Forum på vägen och byta en kaffekokare. Kanske dra en smoothie när vi ändå är igång. Det tråkiga är att Amanda inte jobbar så får se vem som är där :P

Fast kanske inte är så smart att dricka så mycket. Jeffs pappa har nämligen bara en mulltoa. Yes ni hörde rätt. Så omysigt så jag, som i vanliga fall inte kan hålla mig, ja håller mig när jag är där. Men tänk om det blir akut då kanske man måste.. Blää
Nu var Leffe färdig inne på våran, riktiga, toa. Ska bege mig in dit och fixa mitt röda hår och sminka mig lite.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0