110822

Jo det är såhär att jag börjar få lite panik. Typ vart ska jag bo? Varför kommer det inte upp några lägenheter nu?? Vad fan ska jag göra? Ja visst jag har jobb nu när jag kommer upp men jag vill inte bli fast där.. Nej jag har liksom varit på samma ställe i typ snart 5 år? Allvar jag måste göra något nytt.. Vad? Varför kan jag inte bara komma på något jag vill göra och sedan göra det?
Nu jävlar handlar det om att jag måste kämpa. Jag kan inte bara ge upp utan här ska jag söka  söka söka jobb tills jag får något bättre.
Samma gäller träning/kost. För att nå dit jag vill så kommer jag behöva kämpa. Med eller utan hjälp från någon annan, detta handlar om mig och mina drömmar.
Något av det första jag ska göra är att skaffa mig ett gymkort. Lägga om kosten har jag redan börjat tänka på..
Det ska bli mer nyttig mat och mindre skit. Jag vet att jag inte kan ha något för strickt för då kommer jag inte följa det. Jag behöver hitta saker som jag verkligen tycket om. Jag kan inte förbjuda mig själv att äta onyttigt för det kommer jag göra, jag känner mig själv. Jag älskar fettomat/gotte. Så jag har tänkt lite på vad jag kan tänka mig att äta mycket av och kommit fram till detta;

- Fisk
- Bulgur
- Potatis
- Andra rotfrukter
- Grönsaker
- Frukt
- Gröt
- Ägg
- Nötter

Just ägg är grymt bra för det går ju att göra så himla mycket med + att det är billigt. Funderar på en mer vegetarisk kost då kött är sjukt dyrt. Dock är jag rädd för att min pojkvän inte kommer gilla detta. Men försöka går ju alltid.
Fast samtidigt som jag verkligen vill detta så vill jag börja baka. Man kan ju baka bröd så det behöver ju inte endast vara onyttigheter. Och mackor är ju lite av Norges nationalrätt så kan ju knappast bli mer passande.
Så åter igen är jag tillbaka, det viktigaste är att jag tränar. Det är mitt stora mål, träningen. Jag vill verkligen inte bli smal. Nej jag har tänkt på det och jag vill verkligen inte vara smal. Det är inte jag. Dock vill jag inte vara ett fettoberg så en mängd ska bort. Men mitt mål är inte att få någon underklädesmodells kropp.
Haha så passande till denna text ska jag strax smälla i mig gårdagens rester, pizza, till lunch när Leffe kommer tillbaka. Till mitt försvar så var vi tvugna att äta en riktig pizza innan vi flyttar, då detta inte finns att få tag på i Norge. Där är det äckel nästan panpizza som gäller, fy! Ha dem

Kommentarer
Postat av: SANDRA

MEN HEJ!!! Åh jag visste inte att du hade blogg?! VAd kul :D

Fan va synd att Amanda inte kunde i lördags :( jag ville ju träffas!!!



Hoppas ni hittar nåt eget sen :) jag tror att kommer bli skitbra Felicia, och du kommer komma på vad du vill göra! Det löser sig alltid :)

2011-08-22 @ 23:26:01
URL: http://systrarnawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0