110823

Hejhej hallå!
Igår blev vi nästan klara med rensningen. Sanningen är hård, vad ska vi göra resten av veckan? Äh finns lite kvar att göra men det grövsta har vi redan gjort. Rätt härligt ändå, fast det ser förjävligt ut här hemma. Det är saker överallt. Gäller bara att komma på ett smidigt sätt att packa allt.. Börja pirra lite i magen på mig. Haha snart flyttar vi.

Igår tog vi en sväng för att köpa nya byxor till moi. Fan vad dåligt utbud det är på kläder nu. Så mycket mellanting. Lite sommar här, lite höst, lite mer sommar och lite blandat.. Jag vill ha höstkläder all over! Så himla fint.
Min höst kommer bestå av svarta byxor, en massa stickade koftor/tröjor i svart, beige & grått. Skinnjackor med pälskrage eller poncho & boots. Hittade mina kära nitklädda cowboyboots när jag rensade ut. Kunde inte hålla mig så jag invigde den säsongen igår. Måste bara hitta ett par nya kängor nu då jag slängde de gamla. Sen min älskade Wang-kopia oh I'm in love.
Skulle gärna vilja lära mig att göra snygga sotade ögon också. Dock är det något fel med mina ögon så om jag sminkar dom ser jag grymt full ut. Förstår inte varför det blir så, så himla tråkigt! Jag vill kunna sminka mig..

Jag undrar vad vi ska hitta på idag.. Skulle behöva ta en sväng förbi banken + gymmet för att fixa lite saker. Har en del små saker att fixa innan.. Sen måste vi köpa paket till Jeffs pappa..
& hitta en lägenhet. Skall tvinga min kärlek att ringa runt lite idag! Määk vad jag längtar efter en lägenhet! Fan vad den kommer att bli snygg!! Nej nu tror jag att jag måste sätta igång och pilla iordning mig. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0