110824

Shit jag är helt slut. Finns inte en gnutta energi kvar i min kropp. Om 30 min skall jag iväg, igen. Jag vet inte hur jag skall orka eller hur personerna i min omgivning skall orka med mig... Hinkar kaffe ihop om att det skall ge mig lite energi + lindra min huvudvärk.

Vi åkte ut till huddinge för att hämta bilen runt 12. Tror ni den var klar? Nej såklart inte, vid fyra skulle den tydligen vara klar då delarna precis kommit. Kassa människor, bilmänniskor. Beslutar oss för att åka in till stan. Missar pendeln, får sitta och vänta på nästa. Hamnar brevid en riktigt speciell kvinna på tåget.. Inne i stan irrar vi runt som två bävrar.. Äter yogurtglass för sista gången, hej då min käre vän kommer sakna dig!
Kommer på idén att kolla McQueen smycken på NK, väldigt dum idé. Hoppas att min käre pojkvän vill fylla på min än så tunna samling när jag fyller år. Eller att jag tjänar jävligt bra med cash i Norge.
Äter lunch på Jensens , jammi. Mätt som satan. Hittar present. Och super fina tröjor till mig, tyvärr fick de inte följa med mig hem. Känner redan lite ångest över detta.. Jaja kanske finns dom i Åle, kanske inte. Jag vill shoppa sönder mig själv, har inte köpt kläder på hur länge som helst (bortsett från byxor men det räknas inte). Beger oss ännu en gång ut mot Huddinge, denna gång i början av rusningstrafik. Mysigt mycket folk på pendeln.
Not till mig själv; Ta körkort + köp en bil (gärna miljö eller möjligtvis en X5) innan vi köper hus utanför staden.
Äntligen är bilen klar. Vi beger oss för att fixa något på nån jävla mack. Nu är mitt huvör i botten + mitt mensmonster är enormt. Mina nya supertabletter har inte börjat värka. Jeff nekar min choklad. Ni kan förstår mitt humvör. Inte kul att ungås med mig just nu. Absolut inte kul att vara mig just nu. Knaprar piller och sätter på en gamal skiva i bilen, humöret på väg uppåt.
Hemma, slår in paket, hinkar kaffe, trycker i mig en halv melon i hopp om en sockerkick, den uteblir.. Hinkar ännu mer kaffe, nu måste jag fixa mig. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0