110825

LÖNING! Härliga dag. Dock är detta den sämsta lönen jag fått typ ever.. Nytt jobb, hade inte så många och/eller långa pass i början. Detta märks av idag. Tråkigt.. Blir ingen stor shopping här inte. Behöver spara dessa pengar, eller behöver och behöver jag vill göra det. Jag kan komma att behöva dom senare. Känner att jag hellre lägger dem på lägenheten (som vi fortfarande inte har, haha jobbigt läge).
Om två veckor börjar jag jobba igen. Määk känns både skönt och tråkigt. Börjar nästan bli lite långtråkigt att inte göra något, bara dra runt..
Just nu håller jag på att tvätta. Tänkte att jag kanske lyckas få två tider på raken. Men såklart inte.. Så blir en tvättning imorgon också.. Leffe är iväg på lite ärenden. Blir kanske att slänga skräp & åka förbi stadsmissionen senare och lämna in resten av kläderna. Ikväll kanske det blir middag hos Jeffs kompis + tjej & unge. Hoppas det inte slutar i ännu ett "försöka-övertala-felicia-att-skaffa-bebis"samtal.. Det kommer inte ske, nope! Ingen unge i min mage bitte, än.

Igår var mysigt, satt och pratade några timmar. Kom in på två samtalsämnen som hör till favoriter hos mig. Barnhem/hjälpa andra + sekter/religion. Just det fasen idag skall jag skänka ännu mer pengar. Löning som det är måste man ju spendera lite cash så vad passar inte bättre än att ge bort lit? Det skall jag göra.. Funtar på att söka runt lite och se vad jag hittar för ställen att skänka till. Får bli lite till samma som sist, men kanske hittar något annat skojsigt också :) Yes får sätta igång med det här nu innan tvättiden tar slut och jag måste bege mig ner till "bastun" och vika mer.. Bläääääääää! Hoppas Jeff hinner komma hem så han kan hjälpa mig! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0