Höstmys, bitte

Nu är hösten verkligen på väg. Jag längtar faktiskt. Jag har en plan på att bli någon typ av mysmästare nu i höst. Visst känns det lite som en nystart? Framför allt nu för mig, med flytten.

I höst vill jag;
- Gå klädd i en massa koftor, klänningar & boots
- Träna mycket
- Gå ner i vikt
- Se över & ändra min kost
- Bli bättre på att laga mat
- Sluta äta en massa gotte, max 2 gånger i veckan
- Fint väder = promenad
- MYSA
- Ta igen alla filmer/serier jag missat utan vettigt internet
- Spara pengar
- Jobba mycket
- Ta vara på tiden
- Komma på vad jag vill göra med mitt liv
- Bli mer social
- Bli en bättre flickvän

Yes jag ska fokusera mycket på jobb, träning men också på kosten. Jag vill lära mig att laga bättre mat, kanske till och med baka ibland? Jag vill lägga om en del i mitt liv, trivs inte med det som det är nu. Jag har ingen ork/lust med något. Jag behöver skaffa mig detta. Se att det verkligen lönar sig om jag bara ger allt mer tid.
Jag tänker inte börja fören jag är i Åle. Men jag tänker små sätta igång lite nu. Nu tänker jag gå ut på en promenad, den behöver egentligen inte vara jätte lång. Utan jag måste bara börja med at verkligen göra det! Sen ska jag diska och duscha. Sen ska vi kolla bil. Behöver handla lite också, är så sugen på frukt! Gärna melon & äpple! Nej nu blev jag taggad! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0