In the air

Kalla mig gärna tönt. Men tänk er tillbaka till den där lördagen i mitten av maj. Då var det inte bara mitt hjärta som slog lite extra hårt. (och by the way, när jag ändå är inne på Saade så måste jag ju bara tillägga att Sveriges snyggaste/vackraste par måste vara just Molly & Eric. Molly är så sjukt vacker! Och den där Eric ja han är ju inte direkt ful..) Ja och sen har ju jag en svaghet för pojkband och det står jag för!
Men i alla fall. Tänkte bara dela med mig av mina absoluta favorit låtar just nu. De spelas på repet här hemma kan jag lova. I vanliga fall brukar jag ha en, men nu är det två. Så hoppas på att jag inte tröttnar på ett tag! SJUKT BRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0