Köpt

Då kan vi stryka en av de "största" punkterna inför flytten. Bilen. Yes vi har köpt en bil, äntligen. Eller vi och vi, Jeff har köpt en bil. Fast den är tydligen våran..
Sen har vi kanske löst lägenhet, iaf för en månad. Jeffs kompis ska hem i en månad så han erbjöd oss att ta den under tiden han är borta. Så att vi har någonstans att bo sålänge. Dock är det delad toa.. Mys. Fast en av Jeffs bästa kompisar bo också där, så det går la ok. Men det bor en massa polaker där tydligen, hjälp! Jaja bättre det än att bo på gatan. Så vi får se, skönt att ha något så länge iaf om vi inte skulle hitta något.

Sen läste jag att kronprinsessan är gravid. Fett sött! Tänk ungen haha om det blir en tjej. Alla småflickor stora dröm är ju att vara prinsessa. Så tänk när hon går i typ skolan så ska dom klä ut sig/leka.. Alla små flickor bara "jag vill vara prinsessa!!" och hon bara " jag ÄR prinsessa". Fett coolt. Haha tänk att bli polare med en prinsessa. Eller tänk om det blir en kille, tänk hans tjej. Haha lite coolt, tråkigt att han är så liten bara.. Nej fan jag har ju Leffe..
Sen satt jag och fundera lite. Lagar dom mat själva? Typ kungen och Silvia? Undra om hon brukar baka? Eller om kungen brukar grilla. Hahah lite rolig tanke. Kan ni se er kungen stå och grilla? Och Silvia göra sallad. Hahah så kul.. Undra hur det fungerar det där med deras liv egentligen.. Kommer Viktoria gå på föräldrarmöten?
Jaja lite "döda-tids-tänk" nu när Jeff är och hämtar bilen.. Kanske ska ta och diska efter min lassangemiddag istället.. Ha dem


Here it is, the car. Rätt snygg. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0