Night

Efter en härlig kväll med spagetti & köttfärsås framför filmen Up! skall jag nu gå till sängs. Imorgon väntar ännu en dag, hämta bilen, leta present och sedan kalajs..
Ja just det, vi lämnade in bilen tidigare idag. Eller tillbaka kanske man skall säga. Så firman skall fixa till lite småsaker som var kassa. Sen åt vi en jätte god lunch i Huddinge, jag sa upp mitt gymkort och så hittade vi en buss som gick hela vägen hem. Sen disskuterade vi framtid och kom fram till att Huddinge är ett väldigt bra ställe att köpa hus i. Nära till stan fast ändå en bit utanför, precis så som jag vill ha det!

Sen måste jag bara disskutera lite kring filmen som så otroligt fin. Helt underbar och jag förstår inte hur jag inte kan ha sett den innan. Om du mot för modan inte har sett den, så gör det! Blir helt varm i hjärtat av att se den. Men samtidigt ledsen. Gud vad kärlek är vackert men oj vad det kan göra ont. Kärleken är det finaste vi har, ta vara på den.
Det är något jag måste bli bättre på. Att visa mer kärlek. Skall jobba på den biten. Nu skall jag bege mig in till min kära pojkvän och visa ännu mer kärlek. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0