Notering

Notering till mig själv; Köp en locktång innan flytten!

Nu ska jag bege mig mot sägen efter en kväll i soffan med Sagan om konungens återkomst. Dock lackar jag en aning bäver på Frodo. Palla vara så egoistisk och åka iväg? Sen måste jag bara säga att jag fortfarande är otroligt sur/ledsen för att Boromir dör i första filmen, har fortfarande inte släppt detta. Fett ovärt, han är min favorit! Okej bara en sak till, hon blonda tjejen är fett irriterande. Varför kan hon inte bara fatta att Aragon inte är intresserad av henne? SLÄPP HONOM FÖR FAN! (Tror Jeff är aningen irriterad på mig då jag suttit ca 6 timmar denna helgen och spytt galla över henne. Men hon är ju så sjukt jävla efterbliven! Typsik brud som bara inte kan ge upp. Blir dock riktigt glad i slutet då hon äntligen hittar en ny man, Faramir. Han är fin.)  Och detta var inte meningen att bli ett Sagan om ringen inlägg, kanske måste medge att jag är något av en nörd. Yes I am.. God natt. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0